Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

“Dangerous Minds” (Σύγκριση συμπεριφοράς μαθητών Λύκειο Κάρλμοντ-1o ΓΕΛ Κω)

“Dangerous Minds” (Σύγκριση συμπεριφοράς μαθητών Λύκειο Κάρλμοντ-1o ΓΕΛ Κω)

Στην ταινία “Dangerous Minds” φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο διαφορετική είναι η συμπεριφορά των μαθητών προς τους καθηγητές αλλά και γενικότερα, σε σχέση με τους μαθητές του σχολείου μας.
Στη γειτονιά των μαθητών της ταινίας, έντονο και συχνό συμβάν είναι η βία και επιπλέον δεν είναι οικονομικά αποκατεστημένη. Για τον λόγο αυτό, δουλεύουν ώστε να τα βγάλουν πέρα (οικονομικά) και συνεπώς δεν δείχνουν ενδιαφέρον για την εκπαίδευση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην περιλαμβάνεται η λέξη  «αυτοπεποίθηση» στην προσωπικότητα τους. Επιπρόσθετα, τα παιδιά αυτά, δεν ξεφεύγουν από τις ψεύτικες φήμες, οι οποίες προκαλούν φόβο θανάτου. Η επιθετικότητα, η αγένεια, η ασέβεια, οι ηγετικές τάσεις αποτελούν χαρακτηριστικά της προσωπικότητας όλων σχεδόν των μαθητών με ελάχιστες εξαιρέσεις, λόγω της κατάστασης αυτής στην οποία ζουν. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, αποτελούν η ανυπακοή τους όταν η καθηγήτρια τους η ΛουΑν Τζόνσον εισέρχεται για πρώτη φορά στην αίθουσα, το γεγονός ότι βάζουν μουσική και τραγουδάνε χωρίς να υπολογίζουν ότι βρίσκεται μέσα στην τάξη κλπ.
Αντιθέτως, η πλειοψηφία των μαθητών του σχολείου μας, συμπεριφέρεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Αυτό συμβαίνει, λόγω του διαφορετικού τρόπου ζωής. Οι περισσότεροι μαθητές, βρίσκονται σε τέτοια οικονομική κατάσταση ώστε να μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Η εγκληματικότητα και η βία υπάρχουν σε ελάχιστο βαθμό. Έτσι, ο τρόπος συμπεριφοράς προς τους καθηγητές χαρακτηρίζεται από  σεβασμό, προσοχή, υπακοή (τις περισσότερες φορές). Επίσης, υπάρχει επιμέλεια και συνέπεια για τον λόγο ότι οι περισσότεροι μαθητές νοιάζονται για για την μάθηση και την εικόνα τους.
Επομένως συμπεραίνουμε ένα από τα μηνύματα αυτής της ταινίας είναι  ότι ο τρόπος συμπεριφοράς, εξαρτάται από την προσωπική ζωή του καθενός, από το τι δηλαδή βιώνει ο καθένας μας καθημερινά.
ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ: ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου